1e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu 1e week! - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

1e week!

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

20 Maart 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo allemaal.

Weer een verslag van mij.
Me 1e week bijna achter de rug. En het gaat super. Die kleine is vrolijk en lacht veel. Heb al veel momenten met hem alleen gehad.

Maandag nog beetje rustig er in schuiven.
Dinsdag mee geweest naar My Gym, dat is een zaaltje met allerlei speel/klimtoestellen voor die kinderen.
Woensdag mee geweest naar een Musicclass, gaan ze beetje muziek maken met trommel, belletjes.
Donderdag een stuk wezen wandelen, naar een groot speeltuin geweest. Hij vond het leuk. 'S middags wezen hardlopen voor zover je dat kan noemen ;) kan wel merken dat ik paar weken niks gedaan heb en dat ik nu weet waarom ik iedere week sport ;) goed begin om me conditie op te bouwen. ;)
Morgen(vrijdag) weer een nieuwe dag voor de boeg en weer naar een Musicclass.

Werkuren:
Maandag; 8-10:30 / 12-18
Dinsdag; 8-13 / 15-18
Woensdag; 8-13 / 17-19
Donderdag; 8-13 / 17-19
Vrijdag; 9:30-13 / 17-19
Weekend vrij..
Fijn weekend alvast allemaal!
Xx

  • 23 Maart 2014 - 17:30

    Agaat Van Der Velde:

    Hallo Rinske,
    We hebben je verhaal gelezen, Fijn dat het goed met je gaat, en dat je een leuke familie treft.
    Oma Durian zit naast mij en vindt het ook leuk dat het goed met je gaat.
    We hebben de foto's gezien, we vinden het een parmantig mannetje,leg maar uit aan je familie wat dat betekend.Opa en Mart liggen te slapen en wij zijn jou belevenissen aan het bekijken.Groeten van Oma en ze zegt dat je fijn Pasen moet vieren. Liefs en groeten van Opa, Oma, Mart en Agaat

  • 23 Maart 2014 - 17:43

    Rinske Gwen Diantha Pallada:

    Hey.. Aaahh thanx.
    Hoe gaat t met ze?
    Groetjes en kusjes voor hun..

  • 26 Maart 2014 - 22:24

    Gerda:

    Hoi Rinske,
    Net je verslag gelezen wat leuk dat het lekker met je gaat. Je zult zien het gaat steeds beter. Blijf zulke leuke belevenissen schrijven ik zal ze met plezier lezen.
    Groetjes Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinske Gwen Diantha

USA! #aupair #newfriends #newfamily

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 6817

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 10 April 2015

Amerikaanse Avontuur

Landen bezocht: