Weekend 14,15,16 Maart. - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu Weekend 14,15,16 Maart. - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

Weekend 14,15,16 Maart.

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van me :)
Sinds donderdag bij me 'nieuwe' familie. Ze zijn heel lief voor me en de kleine is een schatje. Hij is nog een beetje verlegen maar dat komt vanzelf wel.

Vrijdag: Me 1e dag bij de familie, een beetje mee kijken wat er allemaal gebeurd en aan de kleine wennen en de kleine aan mij En natuurlijk wennen aan het Engels! :) We zijn naar een supermarkt geweest voor boodschappen en we zijn naar een parkje geweest.

Zaterdag: Mijn 1e meeting met mijn Community Counselor en andere AuPairs. Leuk om wat andere meiden te zien. Na de meeting met 1 van de meiden wezen 'touren'. We zijn naar Cambridge (Harvard Yard) geweest. Mooi om te zien, daarna wezen eten bij een Cheescake Factory. Was gezellig.

Zondag: Met 2 meiden naar de St. Patrick's day Parade geweest. Wow wat was het druk zeg en best veel dronken mensen.! :) een groot deel van de parade gezien. Leuk om mee te maken.

Ik zal ook wat foto's plaatsen van de 1e paar dagen;)
Morgen ben ik alweer een week in de USA wat gaat dat snel zeg!! :D
Morgen me 1e werkdag..
Ben benieuwd..

Tot de volgende keer allemaal!!

XXX

  • 17 Maart 2014 - 02:06

    Kim Bartels:

    Leuke blog Rinske :) Ik ga je volgend!! Leuke foto's ook, ik sla er een paar op van de eerste week :)

  • 17 Maart 2014 - 07:47

    Tilly:

    Hi rinske,
    Zo als jij zie ga ik je volgen, heel veel plezier verder.
    Horen jou gauw weer.
    Groetjes,
    Tilly

  • 18 Maart 2014 - 11:08

    Hilde:

    He Rinske,
    Wat leuk ik heb je site gevonden..ik ga je volgen!
    Hoe is je eerste dagje bevallen?

    Liefs Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinske Gwen Diantha

USA! #aupair #newfriends #newfamily

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 6835

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 10 April 2015

Amerikaanse Avontuur

Landen bezocht: