1e 4dagen - Reisverslag uit Terrytown, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu 1e 4dagen - Reisverslag uit Terrytown, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

1e 4dagen

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

12 Maart 2014 | Verenigde Staten, Terrytown

Hallo allemaal!

Hier een berichtje van mij..
I can't believe I'm in the USA!! :)
We verblijven in een super mooi en chique hotel!
We krijgen maaltijden, en allerlei dingen..
Mag niet klagen hier.

Maandag 10 Maart om 8:15 vertrokken met het vliegtuig naar NY.
Aankomst 11:00 US time. Wachten op andere meiden, daarna nog 4,5u zitten wachten voordat de taxibus ons kwam ophalen, die vast stond in t verkeer. Met 7 meiden en natuurlijk alle koffers en handbaggage in het busje onderweg naar het hotel. Daar hebben we ong 1,5u overgedaan. Wat een drukte op de weg zeg! Stelletje debielen die hier rijden, bijna geen lijnen, auto's gaan van helemaal linkerbaan naar helemaal rechterbaan!!
Maar goed we zijn heel aangekomen:) Die avond lekker niks gedaan.

Dinsdag en Woensdag orientatie gehad. Soms was er niet veel aan :) Sommige dingen wist je natuurlijk al..
Er zijn wel leuke meiden hier..

Dinsdag 11 Maart van 16u tot 22u een tour door NYC gehad. Was echt super gaaf, leuk en gezellig! Maar wel vermoeiend na zo'n lange dag zitten en luisteren van de orientatie.

Morgen nog een klein deel orientatie en dan is het zover, meeten de Host Families!! :)

Er komen foto's aan..

Xx tot het volgende verslag!

• 13 Maart 2014 - 10:15

Tilly:

Meis heel veel plezier en succes
    Liefs tilly xx

• 13 Maart 2014 - 15:27

Chyntia:

Volgens mij vermaak je je prima daar! :)
    Geniet er lekker van, en vanmiddag dan ontmoet je je familie:)
    Heel veel plezier!
    Liefs Chyntia. X

• 14 Maart 2014 - 23:31

Agaat Van Der Velde:

Hoi Rinske,
    Spannend nu he, hoe zal het zijn bij de familie, succes en we wachten het volgend verhaal weer af, groejes , ook van Mart, daag