Extra blog. Zondag 6 April - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu Extra blog. Zondag 6 April - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

Extra blog. Zondag 6 April

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

07 April 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo allemaal,

Een extra blog..
Gister (zondag de 6e) 'S morgens even op Facetime met me lieve opa en oma gesproken, was leuk om ze weer even te zien! Hun vonden het ook wel leuk, zijn ze natuurlijk niet gewend dit. :)
'S middags had ik een Cluster Meeting, dat houdt in dat er dan een soort bijeenkomst is voor de Au Pairs uit deze omgeving onder begeleiding van 1 leidster. Wat stond er op het programma; the Skywalk. In de grote shopping mall waar ik was geweest, kon je ergens helemaal naar boven en dan uit kijken op heel Boston! Ik met de T (soort tram/trein) daarheen, onderweg in de T zou ik een andere Au Pair (Lauren) ontmoeten zij komt uit Zuid-Afrika. Het was dan wel super druk in de T maar hebben elkaar gevonden ;) Een hele aardige meid. Eerst wezen lunchen in de shopping mall, daarna verzamelen bij onze Counselor. Met z'n alle op naar de Skywalk en wat hadden we een mazzel zeg, het was super mooi weer dus hadden een super mooi uitzicht!
Daarna ben ik met Lauren wezen rond lopen in Boston beetje hier en daar kijken, natuurlijk een winkelstraat in. Bij de Zara een mooie bodywarmer gekocht :) Toen besloten we om ergens te gaan eten, bij Cheescake Factory. Jah dat wordt dus opzoeken waar het is, handig als iemand een smartfoon heeft met een navigatie. Nou okej wij aan de wandel, verkeerde straat, en weer verkeerde straat en maar lopen en maar lopen, me benen waren zo moe ze wilde niet meer. Dus maar vragen aan iemand en die zegt ja je moet daar heen lopen. Nee ook niks, dan maar op intuïtie. Uit eindelijk gevraagd en we waren heel dicht in de buurt! Yes gevonden, heerlijk gegeten daar. Daarna weer met de T naar huis.
Niet veel gedaan toen ik thuis was.
Vanochtend me nichtjes gezien op Facetime, dat was lang geleden zeg dat ik me jongste nichtje heb gezien!

Hier wat mooie foto's voor jullie :)
Heel veel liefs van mij!!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinske Gwen Diantha

USA! #aupair #newfriends #newfamily

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6833

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 10 April 2015

Amerikaanse Avontuur

Landen bezocht: