week10, Weekend Old Orchard Beach in Maine. - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu week10, Weekend Old Orchard Beach in Maine. - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

week10, Weekend Old Orchard Beach in Maine.

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

29 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo Allemaal!

Hier weer een berichtje van mij! Alweer 10 weken bij de familie! Wat gaat de tijd toch hard.. Alles gaat nog steeds goed hier. :) Lieve mensen, ze doen veel voor me :)

Vrijdag: gewerkt. Spullen ingepakt. 's Avonds kwam Lauren langs..
Zaterdag: Vroeg op. Rustig alles bij elkaar gepakt, gegeten. Om 7:30 vertrokken naar Old Orchard Beach, Maine. Na 2 stops gemaakt te hebben kwamen we om 10:00 aan op onze bestemming. Gelijk maar gekeken of we konden inchecken, ja dat kon. Dus we konden onze kamer gelijk op. Woon-slaap gedeelte, keuken, badkamer. Spullen op kamer gezet. Naar Maine shopping Mall gereden. Daarna naar Portland gereden, opzoek naar een bowling place. Wezen bowlen, nee niet gewoon bowlen zoals wij kennen maar bowlen met kleine pins en kleine bowling balls. Leuk om een keer gedaan te hebben. Dit is wel handig voor kleine kinderen ;) Terug gegaan naar "huis", even de shops in geweest, wezen eten, daarna even lekker gaan zwemmen. Tv kijken en de oogjes toe gedaan.
Zondag: Rustig aangedaan, opzoek naar ontbijt. Naar Portland gereden, wezen schaatsen, was een tijd geleden dat ik dat had gedaan. Opzoek gegaan naar een Pharmacy en een supermarkt. Haar kleuring en boodschappen gekocht. Terug naar "huis" gereden. Elkaars haren verven, wezen skypen met me mams. Eten koken, we hebben Pasta gemaakt. Daarna wilde we nog eff zwemmen, het was maar voor 7 minuten want het water was heel erg koud!! BRRRR... Snel omkleden, even de shops nog in geweest. Daarna naar een bioscoop geweest in Saco. De film Blended gezien!! Een geweldig leuke film!!!
Maandag: Memorial day!! Vroeg op, alle spullen weer inpakken, beetje opruimen/schoonmaken. Wezen skypen met Inge. Daarna terug naar Brookline, 's middags wezen werken..
Het weer was gelukkig nice.

We hadden een super leuk en gezellig weekend gehad!
Tot de volgende blog weer!
Hoop dat jullie nog steeds genieten van me blogs!

Xx

Werktijden;