Week 8 & 9 - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu Week 8 & 9 - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

Week 8 & 9

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo allemaal!
Hier ben ik dan weer ;)
Weer een samenvoeging van 2weekenden ;)
Hoe is het daar met jullie in Nederland? Hier gaat nog steeds alles goed. Het weer is wat wisselend, dan heel warm daarna regen of bewolkt. Maar goed mogen niet klagen..

Week 8:
Donderdag: gewerkt, we zijn 's avonds uiteten geweest omdat we Dan's (my hostpa) zijn broer en nichtje zouden kunnen zien, die waren voor een dagje met school in Boston. Wij naar Boston gereden, gegeten. Geen familie te bekennen, op de terug weg in de auto werd er gebeld. Ze zijn pas Vrijdag in Boston ;) We hebben wel lekker gegeten.
Vrijdag: gewerkt, met de kleine naar Mother Goose on the Loose geweest (voorleesklas) Dan 's avonds maar weer naar Boston voor een etentje en een ontmoeting met Dan's broer en nichtje. Zij bleven niet mee eten, de bus vertrok vroeg :$ Dus weer met z'n viertjes gegeten. Was gezellig..
Zaterdag: gewerkt.
Zondag: Day Off. Mother's Day!! Geskypet met me lieve mams!! Ze moest me helaas missen, maar ik ben naar natuurlijk niet vergeten. Had haar een verrassing gestuurd van uit America! En heel blij was ze!! Natuurlijk had ik ook iets voor me Hostmom gekocht. En met de kleine man had ik bloementje gegeven. We zijn wezen Brunchen met z'n vieren. Daarna ben ik met Lauren naar de Beach geweest. 2u heerlijk op het strand gelegen. Daarna Boston in gegaan, 's avonds wezen eten. En dan was de week weer voorbij!

Week 9:
Donderdag: de ochtend vrij, wezen lunchen met een Au Pair (Tamy) zij komt uit Duitsland. Was gezellig, 's middags gewerkt.
Vrijdag: gewerkt. Mee geweest naar music class. 'S avonds ben ik Boston in geweest opzoek naar regenlaarzen. OMG het regen de zzzoooo hard! Niet normaal!
Zaterdag: de ochtend vrij. Gezellig met Lauren wezen Brunchen en eff rond gelopen in Boston. 'S middags gewerkt. 'S avonds gezellig met Tamy naar de bios geweest, naar de film de Neighbors. Het is een super grappige film, maar er worden heel veel scheldwoorden gebruikt! Pff :)
Zondag: vrije dag. Over drag met Lauren doorgebracht, we hebben niet veel gedaan ;) beetje rond gelopen en met de T (tram/trein) geweest. 'S avonds eat wezen drinken met Diana (spa anise Au Pair) Lauren en ik hebben gekeken waar we dit weekend heen willen, dan hebben we het weekend vrij! Maandag ook dan is het Memorial Day. Het weekend willen we naar Maine. Dus dat gaat weer gezellig worden ;).

Hoop dat jullie weer genomes hebben van mijn verslag en zal jullie op de hoogte blijven houden.

Wow!! Wat gaat de tijd toch snel alweer 10 weken in USA!!
Veel liefs van mij!!
Bye bye!


Werktijden ;
Week 8:
Maandag 05-05 ; 9-12 / 13:30-18:30
Dinsdag 06-05 ; 13:00-19:00
Woensdag 07-05 ; 7:30-11:30 / 17:00-19:00
Donderdag 08-05 ; 13:00-19:00
Vrijdag 09-05 ; 10-12 / 17:00-19:00
Zaterdag 10-05 ; 9-12 / 17:00-19-00
Zondag 11-05 ; Off

Week 9:
Maandag 12-05 ; 9-12 / 17:00-19:00
Dinsdag 13-05 ; 13:00-19:00
Woensdag 14-05 ; 9-12 / 17:00-19:00
Donderdag 15-05 ; 13:00-19:00
Vrijdag 16-05 ; 10-12 / 13:30-19:00
Zaterdag 17-05 ; 13:00-19:00
Zondag 18-05 ; Off

  • 19 Mei 2014 - 20:26

    Inge:

    hee meis super leuk om het allemaal te lezen. je nederlands gaat er ook op vooruit merk ik! alleen maar een goed teken. have fun and enjoy your stay!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinske Gwen Diantha

USA! #aupair #newfriends #newfamily

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6816

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 10 April 2015

Amerikaanse Avontuur

Landen bezocht: