3e week - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Brookline, Verenigde Staten van Rinske Gwen Diantha Pallada - WaarBenJij.nu

3e week

Blijf op de hoogte en volg Rinske Gwen Diantha

05 April 2014 | Verenigde Staten, Brookline

Hallo allemaal!

Hier weer een bericht van mij!
Mijn 3e week alweer bij mijn HostFamilie..
Wat gaat het toch snel.
Ik heb ook even wat aanpassingen gedaan in de andere 2 verslagen, mochten jullie dat willen lezen ga je gang :)

Zondag 30-03: Day off. afgesproken met een AuPair, zij komt uit Zuid-Afrika, een lieve schat. Wezen lunchen, daarna drankje gedaan bij Starbucks. Je wil niet weten hoeveel er hier in de omgeving zitten :) Daar een lange tijd blijven hangen, is best leuk om mensen te kijken en vooral als je elkaar een beetje kan begrijpen in de eigen taal. Daarna toch iets zinnigs gedaan, naar een grote Shopping Mall geweest. Was gezellig.
Maandag 31-03: Ochtend vrij, maar ben samen met Shannon (my Hostmam) naar een grote winkel geweest (Target) ze hebben daarvan alles. Wezen shoppen, 's middags werken, die kleine in bed gestopt, met hem naar de speeltuin geweest, helpen met eten maken.
Dinsdag 01-04; Het is alweer April! wat gaat het toch hard! Ochtend vrij, 's middags met de kleine naar My Gym geweest.
Woensdag 02-04: 's morgens naar de Bibliotheek gewandeld met de kleine. Die zat natuurlijk wel in de wandelwagen ;) Even langs een speeltuin geweest, in de bibliotheek weer een voorlees uurtje bijwonen. Daarna weer terug gewandeld, bijna thuis aangekomen viel die in slaap in de wandelwagen. Ik me Hostmam om hulp gevraagd want hem dragen en de wandelwagen duwen werkt niet helemaal, vooral niet als hier zoveel heuvels zijn, dan is dat best zwaar.
Donderdag 03-04: Speeltuin. Mooi weer!
Vrijdag 04-04: Halve dag werken, die kleine helemaal gedragen naar de grote speeltuin, ong. 20 min. lopen. 'S middags vrij, wat ging ik doen?? Jah Shoppen in de grote shopping mall! :) En was ook nog geslaagd ook.. Happy me.
Zaterdag 05-04: 'S middags/'s avonds werken, Ouders hebben een bruiloft.
Zondag 06-04: Day Off, Cluster Meeting.

Werkuren:
Maandag; 12-16
Dinsdag; 12-18
Woensdag; 9-15
Donderdag; 8:30-12:30 / 13:30-17:30
Vrijdag; 9-13
Zaterdag; 15-18 / 20-00:00
Zondag; Vrij

Ik wens iedereen een fijn weekend verder!!!
En voor de mensen die moeten sporten morgen Suc6!! En winnen he..

• 05 April 2014 - 20:40

Mart:

Hoi Rinske,
    Wat zal jij veel meemaken en lachen, doe je ook nog iets anders dan shoppen, je kan daar natuurlijk heel andere dingen kopen dan in Holland. Agaat en ik schrijven wel weer eens, in ieder geval een fijn weekend, liefs van Mart

• 05 April 2014 - 22:30

Chyntia:

Hee Rinske,

Naast het werken en leuke mensen ontmoeten, ga je gewoon door met je hobby shoppen :)
    Zorg je er wel voor dat het nog allemaal in je koffer past over een jaar. Hihi.
    Blijf lekker genieten en vooral schrijf leuke verhalen!
    Fijn weekend! X Chyntia

• 05 April 2014 - 22:59

Brigit:

Rinske ,wat leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Je engels is supergoed , en zo te horen een leuk stel mensen waar je bij "woont".
    Geniet,ervan, niet iedereen krijgt zo'n kans. Veel plezier.